Vikellys

Vikellys on voimistelua liikkuvan hevosen selässä. Meillä vikellysharjoittelua tehdään paljon vikellyspukilla sekä maassa matoilla. Harjoitukset sisältävät mm. kehonhallintaa, liikkuvuutta ja lihaskuntoa kehittäviä harjoitteita. Hevosen kanssa harjoittelemaan pääsee, kun on osallistunut muutamia kertoja harjoituksiin vikellyspukilla.

Vikellystoimintaan osallistumiseen vaaditaan vuoden 2022 alusta jonkin SRL:n jäsenseuran jäsenyys. Kokoonnumme harjoittelemaan noin 4 krt/kk pääasiassa sunnuntaisin. Vähintään kerran vuodessa järjestetään vikellysviikonloppu, jonka vetää ulkopuolinen valmentaja. Yhteistyötä tehdään Savo Vaultersin kanssa.

Myös aikuiset ovat tervetulleita mukaan!

Jos olet kiinnostunut vikellyksestä ja haluaisit tulla tutustumaan, ota yhteyttä viestillä joko Veeraan (044 755 1412), Kaisaan (040 534 6290) tai Annaan (0400 806 558).