Koljonvirran kenttä

KOLJONVIRRAN RATSASTUSKENTÄN SÄÄNNÖT (7.6.2021 alkaen)

Saapuessasi ratsastamaan Koljonvirralle, sitoudut noudattamaan kentän käyttösääntöjä.

Kenttää voi käyttää klo 9-21 välisenä aikana.

Huomioithan, että kesäisin kenttä on ratsastuskoulun käytössä maanantaista torstaihin ja sinun tulee varmistaa yrittäjältä, onko kenttä vapaana kyseisenä ajankohtana. (Hanna Pesonen 040-706 9292)

Kentän käytön kertamaksu

KvR jäsen: 5e/ratsukko

Ei jäsen: 10e/ratsukko

Kuukausimaksu

KvR jäsen: 40e/ratsukko

Ei jäsen: 50e/ratsukko

Maksut maksetaan seuran tilille FI34 5068 0620 1221 33

• Maksun viestiksi kenttämaksu, päiväys ja nimi
  • Huolehdi kuitti talteen etenkin, jos maksat kuukausimaksun!
  • Valmennuksien ja muiden tapahtumien aikana hinnat ilmoitetaan erikseen.

Ratsastuskentän siisteydestä ovat vastuussa kaikki sen käyttäjät ja myös ratsastajien huoltajat sekä muut tukijoukot kentän laidalta. Kenttä tulee jättää aina siistiin kuntoon!

Hevosen lannat poistetaan kentän pohjasta lannalle tarkoitettuihin keräysastioihin tai kottikärryillä suoraan lantalaan. Älä jätä täyttä kärryä tyhjentämättä.

Siivoathan myös hevosten trailerista purkamisesta ja lastauksesta aiheutuvat jäljet.

Jos rakennat esteitä, tulee ne korjata pois käytön jälkeen, jos muuta ei ole erikseen sovittu. Alueella valmiina olevat esteet palautetaan käytön jälkeen takaisin niin kuin ne olivat alueelle saapuessa.

Ongelmatilanteissa tai jos haluat vuokrata koko kentän tai muuta kalustoa käyttöösi ota yhteyttä Hanne 050-3790648 tai Pinja 040-5394770 tai s-postilla koljonvirran.ratsastajat@gmail.com

Näitä sääntöjä noudattamalla saamme hienon kenttämme pysymään hyvässä kunnossa!

Koljonvirran Ratsastajat ry