Puheenjohtajan tervehdys

23.1.2023

Puheenjohtajan tervehdys!

Vuosi 2022 oli rakkaan seuramme 50v juhlavuosi; kiitos kaikille vuoden tapahtumiin osallistuneille! Tämän vuoden toimintaa käynnistellään parhaillaan ja luvassa on poikkeusaikojen jäädessä taakse enemmän kohtaamisia ja yhteisiä tekemisiä, joita varmasti monet ovat kaivanneet.

Tämä onkin jo kolmas kauteni puheenjohtajana.  Hallitukseen olen tullut valituksi ensimmäisen kerran keväällä 2019. Seurasta on tullut minulle näiden vuosien aikana hyvin tärkeä ja toiminnan kehittäminen ja kilpailujärjestäminen ovat etenkin lähellä sydäntäni.

Seuratoiminta ja sen arvot ovat olleet esillä keskusteluissa. Viime vuonna syyskokouksessa julkistettiin toimintalinja, joka kuvaa niitä arvoja ja toimintatapoja, joita meidän ratsastusseuramme edustaa. Toimintalinjaa kehitetään edelleen ja toivon, että seuran jäsenet osallistuvat yhä aktiivisesti sen työstämiseen.

Toivon tulevalta vuodelta iloa, aktiivisuutta ja mukavia yhdessäolon hetkiä meidän hevosihmisten kesken
-yhdessä olemme vahvempia!

-Pinja Maijala-