Puheenjohtajan tervehdys vuodelle 2024

5.3.2024

Puheenjohtajan tervehdys!

Vuosi 2024 on jo hyvässä vauhdissa ja pitkältä tuntuneen talven jälkeen kevätaurinko vihdoin pilkottelee☀️ Toimintaa käynnistellään vähitellen ja luvassa on vanhojen tuttujen toimintojen lisäksi myös uusia toimintoja; pysy kuulolla!

Alkanut kausi on neljäs kauteni puheenjohtajana. Hallituksessa olen ollut keväästä 2019 alkaen. Seura ja ihmiset täällä ovat minulle tärkeitä ja lähden uuteen kauteen avoimin ja odottavaisin mielin. Meillä on seurassa monipuolista ja vankkaa osaamista sekä halua kehittyä ja pysyä mukana muuttuvassa seuratoiminnassa.

Hevosmaailma ja sen arvot ovat olleet esillä viime aikojen keskusteluissa. Jokainen osaltaan voi tehdä työtä, jolla parannetaan ja lisätään tietoisuutta hevosten hyvinvoinnista. KvR arvoissa on nostettu esiin seuran roolia tiedon jakajana yhteisössä. Tänä vuonna tulemme kiinnittämään huomiota hevosten kanssa toimimiseen kaikissa järjestämistämme kilpailuissa ja muissa toiminnoissa.

Toivon kaikille oikein antoisaa vuotta! Pidetään huolta toisistamme ja nelijalkaisista ystävistämme!

-Pinja Maijala-