Tietosuojaselosteet

Suomen Ratsastajainliitto ry – Finlands Ryttarförbund r.f.

Sopimus yhteisrekisterin pitämisestä

Suomen Ratsastajainliitto ry (SRL) ja Koljonvirran Ratsastajat ry sopivat seuraavaa henkilöjäsenten tietojen keräämisestä:
1) Koljonvirran Ratsastajat rykerää jäseniltään seuraavat tiedot: nimi, osoite, syntymäaika/henkilötunnus.
2) Koljonvirran Ratsastajat ry voi kerätä muitakin tietoja jäsenensä suostumuksella. Koljonvirran Ratsastajat ry vastaa suostumusten hallinnoinnista.
3) Koljonvirran Ratsastajat ry luovuttaa SRL:lle henkilöjäsenistään seuraavat tiedot: nimi, osoite, syntymäaika/henkilötunnus.
4) SRL luo jokaiselle uudelle jäsenelle jäsennumeron ja luovuttaa sen Koljonvirran Ratsastajat ry
5) SRL käyttää luovutettuja tietoja toimittaakseen jäsenelle Hippos-lehden.
6) SRL luovuttaa edelleen luovutetut tiedot Hippos-lehden postituksesta vastaavalle lehden kustantajalle, joka toimii käsittelijänä.
7) SRL luovuttaa edelleen luovutetut tiedot vakuutusyhtiölle urheiluvakuutuksen korvausvaatimusten yhteydessä. Vakuutusyhtiö toimii tällöin tietojen käsittelijänä.
SRL:lla on sopimus vakuutusyhtiön sekä Hippos-lehden postituksesta vastaavan kustantajan kanssa henkilötietojen käsittelystä.
8) Koljonvirran Ratsastajat ry vastaa tietojensa käsittelystä; Koljonvirran Ratsastajat ry on velvollinen noudattamaan tietoturvan hyviä käytäntöjä.
9) SRL vastaa tietojensa käsittelystä; SRL on velvollinen noudattamaan tietoturvan hyviä käytäntöjä.
10) Molemmat osapuolet toimivat yhteisrekisterinpitäjänä jäsentietojen osalta.