Liity jäseneksi

Liity Koljonvirran Ratsastajat ry:n jäseneksi täyttämällä sähköinen liittymislomake. Lomakkeelle pääset allaolevan painikkeen kautta.

Liittyessäsi seuraan sitoudut noudattamaan Koljonvirran Ratsastajat ry:n sääntöjä. Jäsenhakemuksesi käsitellään mahdollisimman pian, mutta viimeistään kahden viikon kuluessa. Mikäli et saa sähköpostitse vahvistusta jäseneksi liittämisestä viikon kuluessa olethan yhteydessä jäsensihteeriin.

Jäsenyys on voimassa vasta kun jäsenhakemus on hyväksytty ja jäsenmaksu on maksettu.

KvR ry:n jäsenmaksut vuodelle 2024

Vanhat jäsenet voivat maksaa jäsenmaksun jäsenhuoneessa 3.1.2024 alkaen. Mikäli laskua ei ole maksettu jäsenhuoneen kautta 10.1. mennessä, lasku tulee postissa. Tarkista ennen laskun maksamista, että kaikki tiedot ja jäsenlaji laskussa on oikein!

Jäsenhinnat 1.1.2024 alkaen

Juniorit                 59 €

Seniorit                 66 €

Kannatusjäsen        30 €

Perhejäsen, jos perheessä on yksi varsinainen jäsen

Juniorit                 34,5 €

Seniorit                 38 €

(perhejäsenelle ei tule lehteä, ei ole oikeutta anoa toimihenkilöoikeuksia eikä oikeutta anoa kansallista kilpailulupaa)

Jos aiot päättää KvR:n jäsenyyden, ilmoitathan siitä jäsensihteerille kuluvan vuoden loppuun mennessä, kiitos!

Sovellamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta 2016/679 (GDPR).

Jäsenasioissa sinua palvelee jäsensihteeri Tuija Repo, tuijarepo127@gmail.com.

Jäsenrekisterin tietosuojaseloste